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学生フォーミュラ2019:全車両カタログ 75:Harbin Institute of Technology at Weihai

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フレーム構造 Semi-monocoque & frame
ボディ材 Carbon fiber
サスペンション Double unequal length A-arm Push rod(F/R)
全長×全高 3035 mm × 1180 mm
軸距 1580 mm
輪距(前/後) 1180/1160 mm
重量(前後比) 210 kg(47:53)
最低地上高 35 mm
ホイール/タイヤ 10 inch Keizer & Hoosier 18.0×7.5
エンジン Suzuki_GSX-R600
排気量 599 cc
最高出力 60 kW/9750 rpm
最大トルク 60 Nm/8500 rpm
給気方式 Naturally aspirated
燃料タンク容量 4.2 L
変速機 Pneumatic
最終減速機 Chain & Drexler
ブレーキ(前/後) 4 piston/2 piston AP calipers
特記事項 Monocoque,carbon fiber suspension,electronic throttle

■ 車の特徴とチームの抱負
HRT was established in November 2009, and it is one of the national teams to participate in the first event of FSC. Based on domestic but look international, and four stations in FSAEJ and one in FSG showing the world Chinese FSAE style. Besides HRT is also the pioneer of the monocoque, suspension.

(リザルト)
Place:53
Car No.:75
Total score:284.28
Cost Score:12.05
Presentation Score:32.81
Design Score:88.00
Acceleration Score:
Skid Pad Score:
Autocross Score:88.80
Endurance Score:19.00
Efficiency Score:43.62
Endurance and Efficiency Score:62.62
Penalty:

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