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学生フォーミュラ2019:全車両カタログ 76:National Taipei University of Technology

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フレーム構造 composite monocoque
ボディ材 carbon fiber
サスペンション Double unequal length A-arms push rod(F/R)
全長×全高 3010 mm × 1130 mm
軸距 1625 mm
輪距(前/後) 1260/1240 mm
重量(前後比) 220 kg(47:53)
最低地上高 25 mm
ホイール/タイヤ 13 inchs OZ Racing Magnesium center lock, Continental 205/470R13
エンジン YAMAHA MT-07 CP2
排気量 689 cc
最高出力 67.8 ps/9200 rpm
最大トルク 6.28 kgf/7000 rpm
給気方式 Naturally Aspirated
燃料タンク容量 4.2 L
変速機 Pneumatic Cylinder Shifter
最終減速機 Chain Drive & Drexler Limited Slip Differential, Drive Shaft
ブレーキ(前/後) 2 outboard/2 inboard Triones calipers
特記事項 carbon fiber A-arms

■ 車の特徴とチームの抱負
This year we set up a two-year plan. We manufacture two cars.One is TTR4 ICV, The other is TTR4 EV in this year JSAE. In TTR4 ICV, We tried manufacturing machines aiming for ultimate durability that we couldn’t achieve last year. We are aiming for more than 20th overall as a whole more than last year!

(リザルト)
Place:48
Car No.:76
Total score:326.91
Cost Score:13.00
Presentation Score:46.09
Design Score:76.00
Acceleration Score:39.92
Skid Pad Score:3.50
Autocross Score:69.07
Endurance Score:14.00
Efficiency Score:65.33
Endurance and Efficiency Score:79.33
Penalty:

学生フォーミュラのマシン紹介ページを充実させましょう! 発信したい情報やアピールポイントなどをぜひお寄せください! https://form.run/@mf-formula

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