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学生フォーミュラ2019:全車両カタログ E12:Institut Teknologi Sepuluh Nopember

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(PHOTO:自動車技術会)

フレーム構造 Monocoque
ボディ材 Carbon Fibre
サスペンション Double unequal length A-arm Push rod(F/R)
全長×全高 2700 mm × 1100 mm
軸距 1600 mm
輪距(前/後) 1350/1280 mm
重量(前後比) 220 kg(47:53)
最低地上高 100 mm
ホイール/タイヤ 10 inch KAIZER 19.5”/6.5”-10 HOOSIER Bias
モーター型式、型番、個数 Permanent magnet synchronous(Non brush), N/A(developed by our Instute), 2unit
定格出力(連続) 36[kW](@18 [kW] per unit)
最高出力 ③50[kW](@25 [kW] per unit)
最大トルク 220[Nm](@110[Nm] per unit)
バッテリ LiFePO4
公称電圧/最大電圧 290.4V/316.8 V
公称容量 6.3 kwh/20Ah
変速機 N/A(single speed)
最終減速機 ShaftTorsen with Gear and Chain
ブレーキ(前/後) 2 outboard/2 outboard TDR calipers
特記事項 Variable Intake System

■ 車の特徴とチームの抱負
Our car feature is using monoque combine with side tube sub frame,so we can maximize the capacity of battery that we use.We also make effi cient vehicle by designing and building our own Electric Motor and Controller unit so we can adjust the variable.Our tim aspiration is highly apreciated by listening to all suggestion and discusion while troubleshooting and through some revision after manufacturing,assembling and testing our vehicle.We also making idea together to get funding and income.

(リザルト)
Place:77
Car No.:E12
Total score:75.53
Cost Score:13.00
Presentation Score:44.53
Design Score:34.00
Acceleration Score:
Skid Pad Score:
Autocross Score:
Endurance Score:
Efficiency Score:
Endurance and Efficiency Score:0.00
Penalty:-16.00

学生フォーミュラのマシン紹介ページを充実させましょう! 発信したい情報やアピールポイントなどをぜひお寄せください! https://form.run/@mf-formula

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